Web
Analytics Made Easy - StatCounter
Jump to content
The Transcendent Key

Dead Men Tell No Tales -- Trailers and General Discussion

Recommended Posts

Will is back! He missed only one movie.

 

Indeed, he has returned! And yeah, he missed out on one film, and it turns out that Dead Men Tell No Tales may be the last in the franchise! So whatever Disney has planned for Will in this film, let's hope he's not relegated to just a few seconds of screentime! I wanna know how he's been dealing with being the current Davy Jones!

 

OH SNAP WILL! He's back!

 

YESSS!!!! But he doesn't seem particularly well! I'm very curious to find out why! :O

 

the first serious post I have seen all day

 

Oh, lol, I get why you're saying that. The April Fool's jokes are everywhere! xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indeed, he has returned! And yeah, he missed out on one film, and it turns out that Dead Men Tell No Tales may be the last in the franchise! So whatever Disney has planned for Will in this film, let's hope he's not relegated to just a few seconds of screentime! I wanna know how he's been dealing with being the current Davy Jones!

 

 

YESSS!!!! But he doesn't seem particularly well! I'm very curious to find out why! :O

 

 

Oh, lol, I get why you're saying that. The April Fool's jokes are everywhere! xD

 

 

It's like he's bound on the Flying Dutchman, just like his father from Dead Man's Chest.  I mean I know he's bound on the ship, but it's like he got the side effects of being bounded.

Edited by RikuFangirl2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's like he's bound on the Flying Dutchman, just like his father from Dead Man's Chest.  I mean I know he's bound on the ship, but it's like he got the side effects of being bounded.

 

Well, actually, the reason that his father and the rest of the crew were the way they were was because Davy Jones stopped ferrying souls to the afterlife, which caused them to get cursed! Now, with Will's face being messed up as it is, maybe it's safe to assume that at some point during ten years he got fed up with being Davy Jones?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, actually, the reason that his father and the rest of the crew were the way they were was because Davy Jones stopped ferrying souls to the afterlife, which caused them to get cursed! Now, with Will's face being messed up as it is, maybe it's safe to assume that at some point during ten years he got fed up with being Davy Jones?

 

That sounds about right. I forgot about the whole afterlife thing. It's been so long I've picked up the movie. And that may be the case of why he's like that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey there everyone, how's it going!? So then, as you all now, Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales is soon approaching, and I cannot wait to see this film! Sadly, apparently it's going to be the last film of the franchise! But well, let's hope it goes out swinging! Here's a new TV spot! :D

 

 

WILL TURNER!!!!! :D

One of the directors Joachim Ronning has stated that it is only the beginning of the end; they are planing a new trilogy and have soap opera star Michelle Keegan in talks for a 6th film :)

 

http://movieweb.com/pirates-caribbean-dead-men-tell-no-tales-not-last-movie/

 

http://www.express.co.uk/entertainment/films/752859/Michelle-Keegan-Pirates-of-the-Caribbean-Johnny-Depp-Dead-Men-when-is-release-date

Edited by Riku21Terr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup! And Will will be there! :)

 

 

Indeed, that's gonna be one of the big selling points of the film! :D

 

 

One of the directors Joachim Ronning has stated that it is only the beginning of the end; they are planing a new trilogy and have soap opera star Michelle Keegan in talks for a 6th film :)

 

http://movieweb.com/pirates-caribbean-dead-men-tell-no-tales-not-last-movie/

 

http://www.express.co.uk/entertainment/films/752859/Michelle-Keegan-Pirates-of-the-Caribbean-Johnny-Depp-Dead-Men-when-is-release-date

Ah, that's a splendid relief! This gives me great happiness, cuz that means there'd still be 2 more films to go before we say goodbye to the pirate's life for good! :D

 

I wonder just how epic a beginning this new trilogy will have in Dead Men Tell No Tales? :O

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is the Japanese trailer (English Audio). I don't know if there's one in English. But, GUESS WHO IS IN IT! OMG!

I am not going to say who!

 

Edit: Never mind... The video title says all....

 

Edited by RikuFangirl2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Indeed, that's gonna be one of the big selling points of the film! :D

 

 

Ah, that's a splendid relief! This gives me great happiness, cuz that means there'd still be 2 more films to go before we say goodbye to the pirate's life for good! :D

 

I wonder just how epic a beginning this new trilogy will have in Dead Men Tell No Tales? :O

If you've seen a recent forum post, there is another (similarly) big selling point too :)

Edited by Riku21Terr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Please hide any Kingdom Hearts III spoilers inside a spoiler box using the button on the editor. For more information, check out our KH3 spoiler policy (in effect until March 31).
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...