Web
Analytics Made Easy - StatCounter
Jump to content
  • Sign Up

-Justin-

Discord Mod | Project Helper: Archives
  • Content Count

    5,980
  • Avg. Content Per Day

    4
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Status Updates posted by -Justin-

  1. I can’t believe we FINALLY HAVE A RELEASE DATE! Like, is any of this for real? Or not...?

    1. Show previous comments  1 more
    2. -Justin-

      -Justin-

      oof, I just now saw this comment D:

      Yeah, it got me hyped up too!

    3. Roxas that's a stick

      Roxas that's a stick

      The Pirates of the Carribean world looks soo cool!! xD

    4. -Justin-
  2. Thanks for adding me as a friend!

  3. I can’t wait for Deadpool 2. The first one was really good, and hilarious! xD

    1. Show previous comments  7 more
    2. -Justin-

      -Justin-

      Nice! It's unusual for sequels to be better than the first xD

    3. The Transcendent Key

      The Transcendent Key

      But this is Ryan Reynolds we're talking about, and since he is Deadpool and all, I think he'd make extra sure to ensure that his film would end up being better than the first one! :)

    4. -Justin-

      -Justin-

      That's true!

  4. KHIII TRAILER!

  5. Let’s go on a hunt for Xam. We’ll bring Felix and 2 quid with us

    1. -Justin-

      -Justin-

      We’ll go find his Heartless and his nobody and quill them so he can come back

  6. HAPPY BIRTHDAY KINGDOM HEARTS! It's your sweet sixteen, now go drive a car!

    1. !4misettie

      !4misettie

      Well you're not far off. Riku does have a car key now.

    2. -Justin-
  7. Well, I turned 19 today. Doesn’t feel too different tbh... xD

  8. One year ago today the Switch and Legend of Zelda BoTW released! Imo, the Switch is the best Nintendo console yet :)

  9. Happy late birthday! :D I hope you had a great day!

    1. Roxas that's a stick

      Roxas that's a stick

      Thanks!! Yup it was great! Plus it snowed on my birthday!! :D

    2. -Justin-
  10. Hey

    1. Show previous comments  5 more
    2. Iris

      Iris

      It's fine. At least I have a 3 day off every week. Lol I use most of my days off to study Japanese and do homework for my classes

    3. Iris

      Iris

      So yeah, I'm still trying to manage my time because I end up playing games afterwards or watch shows on Netflix. It's been hard, I'm trying not to procrastinate.

    4. -Justin-

      -Justin-

      That’s good! Trying not to procrastinate is hard xD

  11. Happy Valentine’s Day everyone! Be sure to give your sweetheart a dank meme, and their hearts will melt ;)

  12. “I want you for a lifetime, so if you’re gonna think twice baby... I don’t wanna know baby. I don’t wanna know...”

    1. -Justin-

      -Justin-

      This song is just too good xD

    2. Felixx

      Felixx

      Yes, you wanna know baby ;)

    3. -Justin-

      -Justin-

      Yes, I wanna know when the full song releases ;)

  13. Thanks for the new profile pic Square and Disney I love ya

  14. I CANT HANDLE ALL THE HYPE

  15. I want that Donald booty keychain so I can give it a swift kick to the rear for all those times Dolan healed me immediately after I died D:

  16. I like that doggo on your profile pic

  17. After putting many hours in, I’ve finally gotten the platinum trophy for Birth by Sleep. I’m officially sick of this game xD

    1. Show previous comments  10 more
    2. -Justin-

      -Justin-

      Complete the sticker album with Terra, Ven, and Aqua!

    3. Iamkingdomhearts1000

      Iamkingdomhearts1000

      ...Bugger it, oh well, thanks anyways :].

    4. -Justin-
  18. FELIXX! Brotha, help me! *Felixx stabs his claws into my hands, making me scream out in pain* Felixx: Long live the meme... *Felixx lets go* Justin: AAAAAAAAAAH Some random boi named Xam: NOOOOOOOOOO

  19. Man, trying to get Birth By Sleep’s Platinum Trophy feels like such a chore. I can’t wait till this is over with xD

    1. Show previous comments  4 more
    2. TheKingdomkid

      TheKingdomkid

      Yeah I'm kind of doing my own little Road to KH3 as well with streaming the Kingdom Hearts game, I plan to Plat all the games that I can and 100% 0.2 and then Plat Kingdom Hearts 3 to make it be my 100th Plat trophy I have a way to go but I'll be able to do it hopefully lol. Yeah CoM is such a pain to Plat because you have to get all the enemy cards for Sora and they take forever to get and then you have to make 300 rooms in the same playthough and also have to edit your deck 500 tim...

    3. TheKingdomkid

      TheKingdomkid

      times but yeah I'm so glad they stacked the difficulty trophies.

    4. -Justin-
  20. Thanks for the new profile pic, Social Media Team ;)

    1. Show previous comments  1 more
    2. -Justin-
    3. WakelessDream

      WakelessDream

      Even the Mona Lisa cannot escape being Lea'd...Mona Leasa xD

    4. -Justin-
  21. Also my name spelled backward is Nits-

×
×
  • Create New...