Web
Analytics Made Easy - StatCounter
Jump to content
  • Sign Up

teh lazy prince Xylek

Member
  • Content Count

    14,538
  • Avg. Content Per Day

    5
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to 2 quid is good for a status update, Mods are offline, you know what that means BD   
    Mods are offline, you know what that means BD
  2. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, QUID! I LOST MY WHITE 2 NUZLOCKE ON THE SECOND GYM   
    QUID! I LOST MY WHITE 2 NUZLOCKE ON THE SECOND GYM 
  3. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to Oli for a status update, xylek!!! love u dude dont ever forget that   
    xylek!!! love u dude dont ever forget that
  4. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, NUMBER 1! NUMBER 1! NUMBER 1!   
    NUMBER 1! NUMBER 1! NUMBER 1!
  5. Sad
    teh lazy prince Xylek reacted to Javelin434 for a status update, Finally finished KH3 and as a Kairi fanboy fanatic I DON'T KNOW HOW TO FEEL ABOUT ALL   
    Finally finished KH3 and as a Kairi fanboy fanatic I DON'T KNOW HOW TO FEEL ABOUT ALL THIS IT'S ALL TOO MUCH TO HANDLE
  6. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, made someone ragequit soul calibur....i'm not even good x D   
    made someone ragequit soul calibur....i'm not even good x D
  7. Haha
    teh lazy prince Xylek reacted to 2 quid is good for a status update, The guests to members ratio is TOO DAMN HIGH   
    The guests to members ratio is TOO DAMN HIGH
  8. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, 7 members online... SMALL RAVE!   
    7 members online... SMALL RAVE!
     
  9. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, no mods or site staff?...PARTY!   
    no mods or site staff?...PARTY!
  10. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, beat battle gate 14, lets hope we get more like that in the dlc   
    beat battle gate 14, lets hope we get more like that in the dlc
  11. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, hmmmm 13 members online hahahaha...   
    hmmmm 13 members online hahahaha...
  12. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from PillowHead for a status update, beat battle gate 14, lets hope we get more like that in the dlc   
    beat battle gate 14, lets hope we get more like that in the dlc
  13. Haha
    teh lazy prince Xylek reacted to RikuFangirl2008 for a status update, I was listening to the Heartless Boss Battle music as I was loading up the dishwasher   
    I was listening to the Heartless Boss Battle music as I was loading up the dishwasher and my dad said it sounds like Pomp and Circumstance (the music that is played at a high school/college? graduation). 😐
  14. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update,   
  15. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to EchoFox23* for a status update,   
  16. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to KeybladeMasterBalo for a status update, I wished SO LONG for a Tornado Titan fight in the series... only to get my ass beat b   
    I wished SO LONG for a Tornado Titan fight in the series... only to get my ass beat by that shit! It was such a cool fight tho
  17. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, im kinda surprised how much i like the in game summery's...maybe its just my biased c   
    im kinda surprised how much i like the in game summery's...maybe its just my biased cause kari from digimon is the narrator  x D
  18. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, D-day everyone! I wanna see callins to work, ton energy drinks and snacks, annnnnnnnn   
    D-day everyone! I wanna see callins to work, ton energy drinks and snacks, annnnnnnnnnnnnnnd all nighters! let's move people
  19. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to 2 quid is good for a status update, I can't believe it's in my hands...   
    I can't believe it's in my hands...
  20. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to Rob for a status update, Rob's KH3 order from January 25, 2015 has shipped! It will arrive tomorrow! Road to K   
    Rob's KH3 order from January 25, 2015 has shipped! It will arrive tomorrow!
    Road to KH3: Will finish DDD and rest of Union X tonight then play 0.2 when my order is out for delivery.
  21. Like
    teh lazy prince Xylek reacted to 2 quid is good for a status update, Finally I'm not a stupid flower anymore, I preferred groovy over dandelion   
    Finally I'm not a stupid flower anymore, I preferred groovy over dandelion
  22. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from Felixx for a status update, heute esse ich Schildkrötensuppe   
    heute esse ich Schildkrötensuppe
  23. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from 2 quid is good for a status update, we have the same rep score this week yet i'm 5th and you're 4th, is it cause my avata   
    we have the same rep score this week yet i'm 5th and you're 4th, is it cause my avatar is a bllllllllaaaaaccccccckkkkk mage?! x D
  24. Like
    teh lazy prince Xylek got a reaction from Weedanort for a status update, it is legal in canada now, my master   
    it is legal in canada now, my master
  25. Haha
    teh lazy prince Xylek got a reaction from HarLea Quinn for a status update, jeez your still here? x D   
    jeez your still here? x D
×
×
  • Create New...