Web
Analytics Made Easy - StatCounter
Jump to content
  • Sign Up

Xion889

Member
  • Content Count

    120
  • Avg. Content Per Day

    0
  • Joined

  • Last visited

About Xion889

  • Birthday 08/13/2000

Other Information

  • Member Title
    Do you remember me?
  • Gender
    Female

Recent Profile Visitors

26,293 profile views
  1. SOMEONE PLEASE TELL ME THAT THEY HAVE SEEN THE MOVIE "YOUR NAME" LIKE OMG

    1. WayfindersDestiny

      WayfindersDestiny

      I have and Aquaberry has c:

    2. Xion889

      Xion889

      *GIVES YOU THE BIGGEST HUGS*

      Yay ヾ(*´∀`*)ノ I love you

    3. WayfindersDestiny

      WayfindersDestiny

      Haha yaaay! -huuuuugs-

  2. Who here have or don't have spring break?

    1. Show previous comments  1 more
    2. Xion889

      Xion889

      *puts your hand down* I do lololololololol ( ̄▽ ̄)

    3. DoDo4869

      DoDo4869

      booooooooooooh :P

    4. -Justin-

      -Justin-

      *raises hand* I have a break... but not until a couple of weeks xD

  3. Which would you rather have? A puppy or a kitten?

    1. Show previous comments  4 more
    2. KairiKeybasH

      KairiKeybasH

      Kittens, gimme more kittens there´s less noisy as puppies there cute and all but at night ugh the crying.

    3. Oli
    4. Xion889

      Xion889

      Dang too many cat people

       

      Also TACO LEA YOU MADE ME VERY HAPPY

  4. Idk why but I feel like spamming everyone or have someone spam me

    1. Show previous comments  41 more
    2. Xion889

      Xion889

      Filthy animal

    3. Joker

      Joker

      I will act as such unless you don't want it. If its annoying I'll stop spaming just lemme know if ya want me to stop. Or if not I shall be the Joker

    4. Xion889

      Xion889

      You shall be the joker, Joker

  5. Who's going to alone on Valentines day? lol

    1. Show previous comments  4 more
    2. Xion889

      Xion889

      *hugs all the lonely people*

      Well time for Netflix and chill lol

    3. DoDo4869

      DoDo4869

      Me too, it's not a big problem for me though :D

    4. Xion889

      Xion889

      Yeah I just like to make a joke out of it

  6. when you really want to make a comic but don't know how to do it...

    1. Show previous comments  3 more
    2. Xion889

      Xion889

      Eh I got page one done for now

    3. Saber Lily

      Saber Lily

      Yay!

       

      I like manga so I'd be happy to look it over if you want any feedback~

    4. Xion889

      Xion889

      .-. •~• >.< ummmmm.... Idk

  7. Does anyone have a good or bad feeling about this year?

    1. Emrys

      Emrys

      Well I didn't till you said that

    2. KingdomHearts3

      KingdomHearts3

      Why should we have a feeling? We have no clue what will happen. We put faith in God and plow through no matter what happens.

    3. Xiro
  8. Jingle bells jingle bells jingle all the way! Oh what fun it is to ride on a one horse open slay~!

  9. hahahahahahahahahaha......Are you serious?

    1. Show previous comments  2 more
    2. MythrilMagician

      MythrilMagician

      AH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

    3. -Justin-
    4. DaxtotheMax

      DaxtotheMax

      Why so serious?!

  10. Why can't it be Christmas already?

    1. Frisk

      Frisk

      Because daylight savings time owo

    2. MythrilMagician

      MythrilMagician

      More like why can't it be 24th Jan already

    3. GotMilk5101520

      GotMilk5101520

      More like why can't 2016 just end already

  11. WELL HAPPY HALLOWEEN!!! I'm gonna be a bunny xD

    1. Show previous comments  1 more
    2. Joker

      Joker

      a misprint?

    3. Kingdomhe

      Kingdomhe

      No, their format is just dumb.

    4. Joker

      Joker

      oh I see now. Yeah most calendars are like that when its a long month

  12. What's thus about mystic messenger? Is it an game? An app? Do I buy it? Can I eat it(lol no)? Is it worth it? WHAT IS IT????

    1. Xion889

      Xion889

      Well I'm enjoying this app however I don't have enough SPACE on my phone for an update. I'm crying ;-;

    2. WayfindersDestiny

      WayfindersDestiny

      DELETE UNIMPORTANT THINGS. THIS GAME HAS TAKEN OVER MY LIFE LOL. It's worth the space. Honestly I have no regrets.

  13. I'm getting sick and so is everyone at school. Season's are changing and my nose hurts. I JUST WANT IT TO BE WINTER ALREADY PLZ

×
×
  • Create New...