Posted September 9, 201312 yr Just got a message from Amazon saying my package was shipped tonight!!!
September 9, 201312 yr Mine isn't... Why does everything I order get shipped so late for me? ... Anyways, hope you enjoy the game...
September 9, 201312 yr Author Mine isn't... Why does everything I order get shipped so late for me? ... Anyways, hope you enjoy the game... That sucks Mine isn't... Why does everything I order get shipped so late for me? ... Anyways, hope you enjoy the game... I'm not sure if this is only for Amazon Prime members but I get release day delivery when I pre-orderSo maybe yours will ship Tuesday
September 9, 201312 yr That sucks :(I'm not sure if this is only for Amazon Prime members but I get release day delivery when I pre-orderSo maybe yours will ship Tuesday So you are an Amazon Prime member too? So am I And I'm also using One-day shipping, so I don't know D: Maybe it will be shipped later on today for me... hopefully... What shipping method did you use?
September 9, 201312 yr Author So you are an Amazon Prime member too? So am I And I'm also using One-day shipping, so I don't know D: Maybe it will be shipped later on today for me... hopefully... What shipping method did you use?I used free 2 day shipping
September 9, 201312 yr One day shipping wasn't available for me (maybe because of my location or the time when I pre ordered), but I got 2 Day Shipping and promised release date delivery. I think mine will start shipping later tonight or tomorrow in the morning. Edited September 9, 201312 yr by SHAZOW
September 9, 201312 yr I see... well we'll probably see by tomorrow Good luck to those who are waiting for their copy to be shipped
September 9, 201312 yr When will u get it then? I have to pick my copy up from the local store on 13th.
September 9, 201312 yr When will u get it then? I have to pick my copy up from the local store on 13th. Same here. I'm picking mine up at a local store.
September 9, 201312 yr Author When will u get it then? I have to pick my copy up from the local store on 13th. Mine will be delivered to my doorstep tomorrow afternoon
September 10, 201312 yr This is why I like Amazon more than Gamestop. They let you know when its coming.
Just got a message from Amazon saying my package was shipped tonight!!!